Szukasz czegoś?

Jak się reklamować, gdy sprzedajesz odzież w internecie?

Autor:
zakupy online

Prowadzenie biznesu w sieci np. sklepu internetowego przy użyciu odpowiednich narzędzi może być łatwą i przyjemną pracą. Warto jednak pamiętać, że ze względu na sporą konkurencję, „wybicie się” i dotarcie do szerokiego grona klientów może być znacznie utrudnione. Jak się reklamować sprzedając odzież w sieci? Sprawdź 7 najlepszych sposobów!

Jakie są 3 kluczowe działania reklamowe dla sklepu interntowego?

Odpowiadając na pytanie jak promować sklep z odzieżą warto zwrócić uwagę na sposoby opisane w artykule na stronie: bizzit.eu/jak-reklamowac-sklep-z-odzieza-bielizna-reklama-sklepu-z-bielizna-ubraniami/. Skupiono się tutaj na roli pozycjonowania, czyli wszelkich działań mających na celu umieszczenie danej witryny wysoko w wynikach organicznych wyszukiwania Google, jak i zbudowanie pozytywnego wizerunku marki oraz pozyskanie grona lojalnych, oddanych klientów. Warto zadbać także o pozycjonowanie lokalne, które jest dużo łatwiejsze niż globalne. Pozycjonowanie sklepu z odzieżą lub bielizną jest rozległym tematem, bardziej szczegółowo zostało opisane we wspominanym wcześniej artykule. Ostatnim z kluczowych działań, które pomoże rozreklamować sklep internetowy,  jest moc mediów społecznościowych. W branży modowej do najważniejszych zaliczane są: Instagram, Pinterest oraz Facebook. Warto posiadać tam konto i dodawać regularnie wartościowe, angażujące odbiorców treści.

Jak blog firmowy pomoże rozreklamować sklep internetowy z odzieżą?

Posiadanie bloga firmowego jest jednym ze składowych pozycjonowania w sieci sklepu z odzieżą lub bielizna, jednak naszym zdaniem stanowi tak ważny aspekt, że warto poświęcić mu osobny akapit. Kluczowe jest przemyślenie treści dodawanych wpisów, jak i ich regularności. Powinny być przydatne i wartościowe dla klienta – idealnym rozwiązaniem są treści poradnikowe, które stanowią dla nich swego rodzaju wskazówki, powinny rozwiewać ich wątpliwości i odpowiadać na najczęściej zadawane pytania. Warto wystrzegać się treści mało istnych oraz odnoszących się do aktualności firmowych. Niezwykle ważna jest dbałość o odpowiednią długość umieszczanych na blogu artykułów oraz o właściwy dobór fraz kluczowych.

Dlaczego warto optymalizować sklep online pod kątem urządzeń mobilnych?

Nasze nawyki związane z korzystaniem z sieci i przyswajaniem treści znacząco się zmieniły na przestrzeni kilku lat. Coraz częściej korzystamy z urządzeń mobilnych do zapoznawania się z treściami online, w tym zakupami przez Internet. W związku z tym optymalizacja strony pod kątem mobilności jest niezwykle ważna, pozwala na zdobycie szerszego grona klientów. Samo prawidłowe działanie strony na komputerach nie jest wystarczające, ponieważ niedopracowany wygląd strony na urządzeniach przenośnych może negatywnie wpłynąć na opinię o sklepie, a także sprawić, że będzie ona uplasowana niżej w wynikach wyszukiwania Google.

Czym jest remarketing?

Remarketing jest działaniem promocyjnym polegającym na „przypominaniu” o stronie osobom, które wcześniej odwiedziły już witrynę, ale nie dokończyły zakupu bielizny czy odzieży. Może być kierowana np. do osób, które odwiedziły sklep 2 dni temu i porzuciły swój skompletowany koszyk. Najlepsze efekty osiąga się przy posiadaniu większego grona odbiorców, nie można zaobserwować spektakularnych wyników takiego działania przy nowo co założonym sklepie. Warto jednak zaznaczyć, że jest to bardzo opłacalna, efektywna metoda promowania sklepu, a przy tym łatwa w realizacji. Wyróżniamy kilka rodzajów remarketingu m.in.:

  • standardowy,
  • dynamiczny,
  • video,
  • kierowany na listę klientów,

a także listy remarkiengowe dla reklam w wyszukiwarce.

Jakie są wartościowe współprace dla sklepu internetowego?

Zastanawiając się nad tym, jak reklamować sklep internetowy, warto wziąć pod uwagę współpracę z osobami, które działają w social media jako inflencerzy. Mogą oni prowadzić: własne blogi, konta na Instagramie bądź kanały na YouTube. Warto pisać do internetowych twórców z zapytaniem o chęć nawiązania współpracy, ponieważ bardzo często mają oni realny wpływ na decyzje zakupowe swoich widzów. Podczas wybierania osoby, która będzie promować sklep czy produkt należy sprawdzić, czy nie jest ona tzw. słupem reklamowym, czyli influencerem, który reklamuje bardzo wiele produktów, przez co traci wiarygodność. Dodatkowo warto wziąć pod uwagę takie aspekty jak: wskaźnik ER, czyli zaangażowania odbiorców i ich zainteresowania udostępnianymi przez twórcę treściami, a także estetykę i spójność danego konta oraz wysoką jakość publikowanych materiałów.

Brak ocen.
Please wait...